fbpx

קורס מסע לעומק הפסיכואנליזה 2025

חיבורים על התקפות

- לדעת ביון -

מרכז ׳ביתאלפא׳ מזמין אתכם לעכל רכיבי ביתא ולהתמירם לרכיבי אלפא אצל המטופל.
הקורס יקדם אתכם להוביל תהליכי טיפול אפקטיביים מתוך הבנת מעמיקה
של התאוריה החשובה והמסקרנת של וילפרד ביון

Mask group

האם נתקלתם בשעה הקלינית בסיטואציה שבה המטופל מתקיף אתכם ואתם בשיתוק? מה צריך להגיד עכשיו? מה המשמעות של החלום שהוא מספר?
אני לא מצליח למקד את החשיבה... קרה לכם?

הקורס הזה בדיוק בשבילכם!

חיבורים על התקפות
- לדעת ביון -

12 מפגשים עם ד"ר עמית פכלר
+ 2 מפגשי בונוס עם ד”ר אביאל אורן

בהם נצלול לשנה נוספת של לימוד מרתק

מרכז ביתאלפא, מזמין אתכם אנשי ונשות טיפול לשנה נוספת של לימוד מרתק
במסע לעומק הפסיכואנליזה, והפעם לטפל ב-CO עם ביון.

בואו נדבר על זה

השם ביון גורם לרבים מאיתנו סקרנות ורתיעה בו זמנית:
החשיבה עשירה, מסקרנת ומקורית, אך המילים, הטקסט והסגנון מרתיע ומבלבל.
גם כאשר ההבנה הולכת ונרכשת, פעמים ונוצר חלל וקושי
לעשות שימוש בתיאוריה הביוניאנית באופן אינטואיטיבי וזורם.

אתם לא לבד!

הטיפול הדינאמי מייצר מפגש מאתגר ומורכב בין הנוכחות בחדר הטיפול, הכוללת
חוויה ייחודית,
רגשות מגוונים ואינטואיציה טיפולית ובין מושגים ומונחים תיאורטיים
הכוללים הגדרות יבשות,
תובנות אינטלקטואליות והמשגות.

מטפלים רבים חשים כי בשעה הטיפולית התיאוריה מרחפת ממעל להם, והם פוגשים
אותה בעיקר בהדרכות או בחשיבה בדיעבדית למפרע על השעה הטיפולית.

פעמים רבות התיאוריה אף מייצרת מתח פנימי בשעת הטיפול – מחד, המטפל מעוניין
ללכת לאורה ואף חש מחויב לה, ומאידך לא מצליח לעשות בה שימוש חי
ולייצר
מתוכה אונליין התערבות טיפולית מתאימה, משמעותית וקרובת חוויה.

יש לנו בשורה בשבילכם!

בקורס נכיר את וילפרד ביון אישית, נתחקה אחר התפתחות התיאוריה
וננסה לענות על השאלה: "אז מה הוא בעצם אומר…?"
נראה כיצד ביון התבסס רבות על משנתה של מלאני קליין – אצלה עבר אנליזה במשך כ-6 שנים.

נלטש את מושגי היסוד מהתיאוריה הקלייניאנית, המהווים כשער להבנת החשיבה של ביון:
פיצול, הזדהות השלכתית, העמדה הסכיזו-פרנואידית והעמדה הדפרסיבית.

משם נצלול לתיאוריה של ביון, למושגים שטבע, לחשיבה המקורית,
ולאופן בו הרחיב, פיתח והעשיר את החשיבה הפסיכואניליטית.

הקורס שם לעצמו למטרה
לשים דגש על מתיחת קווים בין התיאוריה לפרקטיקה,
כדי ש'ביתא' ו'אלפא', התקפות על חיבור, זיכרון ותשוקה וכמובן - O
יהפכו אט אט ממושגים תיאורטיים מופשטים לכלי עבודה טיפוליים.

מתי זה קורה?

12 מפגשים

עם ד"ר עמית פכלר

2 מפגשי בונוס

עם ד"ר אביאל אורן

אחת לשבועיים

מתחילים ב- 19.01.25

ימי א'

20:45-22:15

אנחנו מבטיחים קורס מעשיר ומרתק,
אתם לא רוצים לפספס את זה!

ימים
שעות
דקות
שניות

אודות המרצים

ד"ר עמית פכלר

פסיכולוג קליני מומחה ומדריך, מלמד את יסודות ותורת הפסיכואנליזה בכמה מסגרות, לרבות בית הספר לפסיכותרפיה תמורות באוניברסיטת בר -אילן, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת חיפה ועוד. זוכה פרס בהט לספר עיון מקורי לשנת תשפ"ג.

ד"ר אביאל אורן

פסיכולוג קליני, עבודת הדוקטורט שלו
עסקה בניתוח של ארבעת היצירות
המרכזיות של ביון בתקופה האפיסטמולוגית,
מנחה ומעביר סמינרים וקבוצות קריאה
על החשיבה של ביון.

בהצטרפותכם לקורס, אתם מקבלים:

תימלולים
והקלטות וידאו

חדש! הקלטות
גם בהאזנה טלפונית

אפשרות להעלות נושאים
בין המפגשים להתייחסותו של המרצה

אפשרות לשלוח שאלות
למרצה דרך הצ'אט בשיעור

מה מחכה לכם בקורס?

היכרות ראשונה עם ביון: מה יש לו להציע לפגישתנו הבאה עם המטופל?

"רק על עצמי לספר ידעתי" - מי אתה וילפרד ביון? כמו כל תיאורטיקן, מסקרן לראות כיצד גישתו של ביון מושפעת רבות מהסביבה בה גדל והתפתח. אבני הדרך שעבר ביון - שכללו לחימה בשתי מלחמות עולם, שני עיטורי שבח ואולי גם PTSD אחד - היוו את הבסיס לחשיבה והתיאוריה שייסד. ציון דרך דרמטי במסלול חייו הוא המפגש בינו ובין מי שלימים תהיה במשך כ-6 שנים האנליטיקאית שלו - מלאני קליין. השפעתה של קליין ניכרת בתיאוריה של ביון, וננסה לחדד זאת היטב על מנת לעמוד על חידושו וייחודיותי של ביון. בסוף המפגש נסקור באופן ראשוני את מושגי היסוד שיילמדו בקורס: התקפות על חיבור, זיכרון ותשוקה והזדהות השלכתית. להשלמת והטמעת המפגש הראשוני עם ביון, ננסה 'לחוות' את התיאוריה ולנסח קווי מתאר כיצד למקם נפשנו בעמדת נוכחות והקשבה ברוח ביוניאנית בפגישה הטיפולית הבאה שלנו

"התאום הדמיוני": מטופלו הראשון של ביון

כרטיס הביקור של ביון לעולם הפסיכואנליטי היה מאמרו הקליני הראשון. נלמד חלקים מרכזיים במאמר זה, תוך דגש והתעמקות במושג "התאום הדמיוני" - המאפשר הצצה לפנטזיה האנושית בחיבור ומיזוג, ולכאב הנפשי השוכן בבדידות.
מאמר זה מתחיל לספר על התפנית בחשיבה הקלינית של ביון ועל האופן המעמיק והייחודי בו הוא תופס את נפש האדם, כפי שכתב הפסיכואנליטיקאי מייקל אייגן: "ביון, בדרכו שלו, העמיק יותר מכל תיאורטיקן אחר בחקירת נפש האדם. ישנו מספר מועט של פסיכואנליטיקאים אשר הגיעו לעומקים שביון הגיע אליהם".
ה'תאום הדימיוני' יקבל גוון מעניין ורלוונטי כאשר נבין את הקשרו לצירוף המילים שחדר לסלנג בימינו: "יותר מדי מידע" -"Too much information" ומה זה אומר על עשר דקות הראשונות בפגישה הטיפולית הבאה שלנו

"ביון המוקדם": התקופה הקלייניאנית/פסיכוטית (+תיאוריית הקבוצות)

אם אין קליין – אין ביון, ואם אין ביון – אין קליין...
התיאוריה הקלייניאנית הינה המסגרת הבסיסית לכל החשיבה של ביון. מושגי היסוד של קליין הינם כחומר גלם איכותי בידיו של ביון, שבאומנות רבה הפיק מהם יצירת מופת, עד שיש המכנים כיום לעתים את החשיבה הקלייניאנית כאל חשיבה "קליינביוניאנית". ננסה להתחקות אחר תהליך היצירה של ביון ונעיין במושגי יסוד קלייניאניים: פיצול, הפנמה והשלכה | עמדה סכיזו-פרנואידית ועמדה דיכאונית | אהבה, אשמה ותיקון | הזדהות השלכתית על-פי קליין | צרות-עין.
ניתן דגש מיוחד תוך הרחבה והעמקה למושגים הקלייניאניים הספציפיים והרלוונטיים להבנת 'ביון המוקדם': פיצול | הזדהות השלכתית | סופר-אגו רודפני | שד טוב/שד רע.
אחד הפיתוחים המיוחדים של ביון לתיאוריה של קליין הייתה מתיחת הקווים שעשה בין הנפש הפרטית לזו הקבוצתית. ביון היה האנליטיקאי הראשון שראה במדיום הקבוצתי כמרחב טיפולי, תוך שהוא רואה בקבוצה אורגניזם של ממש עם יישות ודינמיקה נפשית משלה: לא מודע, מחשבות, פנטזיות, ודחפים.
הבנת משמעותה של הדינמיקה הקבוצתית, מעשירה את החשיבה הקלינית ומרחיבה אותה ליכולת לחשוב אנליטית עוד סיטואציות בחיי היום-יום מלבד במסגרת השעה הטיפולית. נלמד על החלוקה של ביון בין 'קבוצת עבודה' ו'קבוצת הנחה בסיסית', ונעמיק בשלושת סוגי קבוצות ההנחה הבסיסית: תלות, לחימה/בריחה וזוגיות. נסכם ברלוונטיות הקבוצות להיום ונתאר קווים כלליים להנחיית קבוצות בישראל 2025.

הבדלת האישיות הפסיכוטית מן האישיות השפויה

זהו השלב בו ביון מתחיל לבקוע מהביצה הקלייניאנית. הוא מרחיב בצורה יצירתית את סל ההשלכות של הנפש וטוען שאנו משליכים לא רק דחפים פרימיטיביים אלא גם פונקציות נפשיות מתקדמות של הכרה וחשיבה.
באמירה זו, ביון מזמין אותנו המטפלים לחוויה מטלטלת הכוללת פיתוח יכולת שהות באזורי דמדומים, בהם איננו רק מתרגלים הקשבה ונתינת פירושים 'מבחוץ', אלא מוכנים לחוות ולנכוח באזורים אלו בעצמנו.
נלמד מביון כיצד 'להגיע' אל המטופל? ואולי נבין יותר מדוע מתקשה ביון 'להגיע' אלינו, הקוראים?

התקפות על חיבור ותיאוריית החשיבה

הפרק "התקפות על החיבורים" מספרו של ביון "במחשבה שנייה" (1967), הינו אחד החיבורים המכוננים של ביון, ובאופן לא מפתיע – גם אחד הקשים להבנה ופיענוח.
שמו הקליט של הפרק – טומן בחובו כבר ידיעות רבות על קיומו של חלק פסיכוטי בנפש המנהל מתקפה ומאבק ללא הרף מול כל חיבור שהוא, בינאישי ותוך-אישי. הכותרת מספקת גם 'מילת קסם' של ביון, פשוטה ועמוקה כאחת, אולי ליבת הנפש, ליבת הטיפול - 'חיבורים'.
ניעזר בכל הידע שצברנו עד כה, על מנת להבין להבהיר ולחוות את הרעיונות שמביע ביון בפרק הנ"ל, וניתן תשומת לב לשאלה כיצד מתבטאות התקפות על חיבור בקליניקה בימינו? ומה ניתן לעשות כדי להציע איחוי במקום של שבר?
נלמד מושגי יסוד בתיאוריה של ביון, שנהג לכנותם באותיות - מהם L, H, K? ומהו 'מינוס K'? כאן נוכל גם להבין כיצד מימד ה'חשיבה' כלול בתיאוריה של ביון, וכמה רחבה וכוללת פעולת ה'חשיבה', שהיא בכלל חוויה רגשית עמוקה ע"פ ביון, וממילא יש קשר הדוק ומרתק בינה ובין היכולת לדחיית סיפוקים.
לסיום חלק זה, ניגע בדילמה מתוך חדר הטיפול, על תכונת הסקרנות שמחד מהותית וקריטית ומאידך מורכבת וטריקית במרחב הטיפולי: מתי גילויי סקרנות - מצד המטופל ומצד המטפל - הנם פוריים, מתי הם מתקיפים ידיעה?

"ביון המאוחר": סיפורו של O

מסעו של ביון אל תוככי עולם הנפש ומחקריו על אופי החוויה האנושית, מביאים אותו באופן טבעי אל חיבורים ייחודיים בין פילוסופיה ופסיכולוגיה וללידתו של מושג חדש ונעלם - O.
ביון מזהה מימד מהותי ומרפא הקיים במרחב הטיפולי, שדווקא השיח, המלל, הזיכרון ואפילו תשוקת המטפל להיות לעזר - הם הם המפריעים לקיומו.
לאור תובנות אלו של ביון, נפתח שער להבנה מחודשת ומעמיקה של המתחולל בין המטפל והמטופל בשעה הטיפולית, וכיצד היכולת לשאת אי ידיעה בטיפול תוך כדי שהייה במרחבי הנפש העמומים והכואבים, מביאה בכנפיה חוויה של התפתחות ויצירתיות העולות במידתן על מה שניתן להכניס במילים או בפירושים.
ביון מזהה את פוטנציאל הקסם המיסטי שבטיפול, ומלמד אותו על מקומה, כוחה ואיכותה של אינטואיציה טיפולית, מתוך הסכמת המטפל להתמסר אל מושג ה-O ב'כאן ועכשיו' המתקיים באינטראקציה דינמית ודיאדית בחדר הטיפול.
ננסה להמחיש את חוויית ה-O בתוך המפגש הטיפולי תוך מחשבות כיצד עלינו להתמקם בשעה הטיפולית הבאה שלנו על מנת לזהות את O ולעבוד לאורו.

החוש השישי האנליטי ו"העובדה הנבחרת"

ביון מנסה לתת מילים לאופי וצורת ההקשבה הנדרשת מן המטפל בשעה הטיפולית, ואותה הוא מכנה - 'עובדה נבחרת'.
לאחר המפגש עם מושג ה-O ביון הולך ורוקם לו בגדים ומלבושים: מדובר ביכולת קריטית וייחודית המאפשרת למטפל לסנכרן באופן רגשי עמוק ובו זמנית את זרם המידע הסדיר והאסוציאטיבי העולה אצל המטופל יחד עם המתחולל בעולמו הרגשי של המטפל עצמו, עד לכדי הפקה אינטואיטיבית של רעיון מאחד בעל פשר ומשמעות פסיכולוגית לתכנים אותם מביא המטופל. ניתן לכנות זאת בתימצות – החוש השישי האנליטי.
ייתכן וזה מה שעושה את ההבדל בין איכויות טיפול שונות אצל מטפלים - עד כמה מפותח ועשיר - ואולי אפילו מולד - אצלנו, החוש השישי האנליטי? נלמד יחד מה עלינו 'לעשות' על מנת לזהות את ה'עובדה הנבחרת' בתוך שטף ורצף דברי המטופל? וכמו כן – האם ומתי נכון לפרש אותה.

סזורה

אחת החוויות המרכזיות בחיינו, שהרבה מעולם הנפש עומד עליה, הינה חוויית ההמשכיות והרציפות. אל מולה, כידוע, החוויה העומדת (אולי) בבסיס כל חולי ומצוקה נפשית - הפירוד והפירוק.
מציאות חיי הנפש כוללת בתוכה אינסוף מעברים, שינויים וחילופים, שמחד מאפשרים לנו פיתוח ויצירת חוויה של רציפות ומאידך מזמנים לפתחנו חוויות של ניתוק וקטיעות.
יתר על כן, כל נטייה אל הקצה עלולה להביא לקריסה – רציפות יתר אינה מאפשרת הבחנה בין חוויות, מצבי אני ועיכול נפשי, וכן הפרדה נוקשה יוצרת פיצולים, מצבים דיסוציאטיביים. במרחב הטיפולי, יש לכך השלכות הרות גורל, בפרט בהיבטים של התמודדות עם טראומה, בה רכיבי הניתוק והדיסוציאציה הינם דומיננטיים להפליא.
על מנת לבאר בהרחבה רעיון יסודי זה וההשלכות הרבות והמגוונות שלו - נשתמש במושג סזורה, ונלמד קווים לדמותה, בחיי הנפש, בטיפול ובחיים.

האמת על-פי ביון: פרידה

הבהרת מושגים וסיכום הקורס איך לטפל ב-CO עם ביון? – מחשבות מעשיות על התמקמות ביוניאנית בקליניקה שלנו.

סיכום והדגמה

סיכום והדגמה של מושגים מרכזיים של ביון, באמצעות דוגמאות קליניות של ביון ,פאולו סנדלר ותומס אוגדן.
הרחבת המונחים המרכזיים מזויות שונות שיבנו נדבך נוסף על התאוריה היחודית של וילפרד ביון.

הצטרפו אלינו!

מסלול אישי

בודד

1,260 ₪

לכל תלמיד​

עם פריסה נוחה עד 6 תשלומים

(210 × 6 )

מסלול קבוצתי

4 חברים

969 ₪

לכל תלמיד​

עם פריסה נוחה עד 6 תשלומים

(161.5 × 6 )

** שימו לב בשביל לקבל את ההנחה
עליכם להזין את הקופון שתקבלו בשלב הרכישה

מסלול עמיתים

10 חברים

789 ₪

לכל תלמיד​

עם פריסה נוחה עד 6 תשלומים

(131.5 × 6 )

** שימו לב בשביל לקבל את ההנחה
עליכם להזין את הקופון שתקבלו בשלב הרכישה

בנוסף, כל תלמיד ותיק שהיה שנה שעברה
זכאי אוטומטית ל-10% הנחה בנוסף להנחה הקבוצתית!

* שימו לב כדי לקבל את ההנחה, עליכם להזין בשלב ההרשמה את אותו המייל בו נרשמתם בשנה שעברה.

חדש! ניתן לבחור להיות משתתף פאנליסט- עם מצלמה פתוחה לעיני המרצה

סמנו במקום המתאים בטופס ההרשמה

ו-יש גם ביטחון על הכסף שלכם!

נרשמתם והקורס לא מתאים לכם?
אפשר לבטל ולקבל החזר כספי מלא אחרי השיעור הראשון!

איך מצטרפים? קל!

01

נרשמים

בלחיצה על הכפתור
להרשמה

02

מאשרים

מקבלים פרטי
קשר ותשלום

03

מתחברים

מדהים! אתם בפנים
תקבלו תוך כמה דק׳ אישור במייל

04

מקבלים

מקבלים קבלה
מוכרת למס

יש לכם שאלות? אנחנו עונים!

אני עדיין בשנה א’ בלימודי פסיכולוגיה, האם הקורס הזה מתאים לי?

חומר הקורס בנוי למשתתפים שכבר מכירים היטב את שיטת הטיפול הדינאמית וכבר התנסו תקופה משמעותית בטיפול.

האם תהיה אפשרות לרכוש את הקלטת הקורס בנפרד?

ההקלטות מיועדות למשתתפי הקורס ולא תינתן האפשרות לרכוש אותן בנפרד.

לכן אנו ממליצים להבטיח את מקומכם כבר עכשיו :)

הקורס ממש מסקרן אותי, אך איני בטוח שזה מתאים לי כרגע…

בדיוק בשבילכם, איפשרנו “ביטחון כספי” :)

כלומר, אם הקורס אינו מתאים לכם מכל סיבה שהיא, תוכלו להתחרט אחרי השיעור הראשון ולקבל את כספכם חזרה!

אין סיבה להסס!

היי, אני מאד מתעניינת בקורס, אך לא אהיה זמינה בשעות הקורס… יש לכם פיתרון עבורי?

בודאי! תוכלי להירשם כמו כולם לקורס
ולקבל מיד אחרי הקורס את ההקלטה + התימלול לצפיה ולמידה בזמנך הפנוי.

ובשביל אנשים רבים כמוך, ישנה אופציה לשליחת שאלות והעלאת נושאים למרצה גם בין המפגשים.

אני מאד רוצה להירשם, איך אני יכול לוודא תועלת ותמורה מלאה לחומר הנלמד?

שאלה מצוינת! כדי למקסם את תועלת הקורס, החלטנו לקיים את הקורס תוך חשיבה על כל הפרטים:
– בשעות ערב נוחות בין 20:45-22:15 בזום מהבית
– מפגשים כל שבועיים כדי לאפשר הפנמה מעשית
– אפשרות לשאול שאלות באופן ישיר מול המרצה תוך כדי שיעור
– אפשרות לשלוח שאלות בין המפגשים
– קבלת תימלולים והקלטות לחזרה על החומר

אני לא כל כך מבין למה צריך ללמוד שוב את עקרונות הפסיכואנליזה, הרי למדנו את זה בתואר הראשון!

שאלה מעולה! בתואר ראשון ושני לומדים את הבסיס התיאורתי כדי לעסוק במקצוע הטיפולי, כאשר כל תחום וההדגשים שלו. בשלב של המפגש עם המטופלים בקליניקה עולה החסר בהבנת התאוריה לעומק ובמיוחד בחיבור בין התאוריה להתערבויות הטיפוליות.

כל מטפל בכל תחומי הטיפול הנפשי חייב להזין את עצמו הן בהדרכה והן בלמידה מקצועית.

בדיוק בשביל זה, בנינו עבורכם את הקורס המעולה הזה!

 אודות 'ביתאלפא'

'ביתאלפא' הינו מרכז להעשרה מקצועית אונליין למטפלים מנוסים.
אנו מאמינים שהבנת התאוריות השונות בדגש על לימוד מעמיק המכוון להפנמה ויישום קליני נכון,
מוביל לתהליכי טיפול אפקטיביים.

'ביתאלפא' שם לו במטרה, למתוח קו בין התאוריה לבין הפרקטיקה, באמצעות הבנה ועיכול רכיבי ביתא מהתאוריות
השונות והמרתם לרכיבי אלפא אצל המטפל בחדר הטיפול באופן חי ואינטואיטיבי, ובכך לקדם בארץ ובעולם תהליכי
טיפול משמעותיים ואפקטיביים יותר.

אנו מציעים למטפלים קורסים הבנויים באופן מיוחד ומוקפד עבור 'ביתאלפא' מהמרצים המובילים לפסיכואנליזה
ופסיכותרפיה, כאשר כולם כוללים לימוד עומק באופן מכוון ליישום קליני כך שמושגים תיאורטיים ומופשטים יהפכו אט אט
לכלי עבודה טיפוליים באופן זורם ואינטואיטיבי.
לאתר בית אלפא לחצו כאן

יצירת קשר

כתבו לנו

merkazbetalfa@gmail.com​

עיצוב ובניית אתרים: לאה מזרחי -סטודיו onlime | אסטרטגיה, מיתוג ושיווק: יהודית עמאר

דברו איתנו!

מעדיפים בטלפון? אין בעיה: 055-2561301

תקנון

  1. חתימה על טופס הרישום עם עמותת 'מבטח' (להלן "העמותה") מהווה הסכמה לתקנון זה, על התנאים וההגבלות הכלולים בו.
  2. ביטול הרשמה לקורס ו/או הפסקת הלימודים במשך תקופת הקורס, בין אם השתתף הנרשם במפגשים ובין אם לאו, מכל סיבה שהיא, לא יזכה בהחזרים כלשהם, למעט כמפורט.
    • ביטול ההשתתפות בקורס עד ולא יאוחר מקיום השיעור הראשון בקורס, יזכה בהחזר כספי למעט דמי ביטול בסך 65 ₪.
    • ביטול ההשתתפות בקורס לאחר המועד הנ"ל לא יזכה בהחזר כספי כל שהוא.
    • במקרה של אי תשלום במועד בגין הקורס כאמור, יתווספו לעלות הקורס הוצאות גביה (בהתאם לפעולות שיבוצעו) וריבית פיגורים.
  3. מוסכם כי העמותה שומרת לעצמה את הזכות שלא לפתוח קורס או לדחות פתיחתו מכל סיבה שהיא. במקרה של אי פתיחת הקורס או דחיית פתיחתו בלמעלה מ – 60 יום ממועד פתיחתו המקורי, יוחזר לנרשמים מלוא התשלום.
  4. במועדי המפגשים עלולים לחול שינויים עקב אילוצים בלתי-צפויים. במקרה של שינויים מסיבות בלתי צפויות תעשה העמותה ככל שביכולתה להמשיך ולקיים את מפגשי הלימוד תוך שמירה על המועדים שנקבעו. עם זאת מוסכם כי שינויים בלוח המפגשים, אינם מהווים עילה להחזר כספי או לטענה כלשהי כלפי העמותה.
  5. הקורס יועבר חלקו או כולו באמצעים אלקטרוניים (תוכנת זום וכדומה) ועל הנרשם לוודא מראש כי ברשותו התשתית והאמצעים לצפות בהרצאות באופן זה.
  6. נרשם שאין ברשותו אמצעי צפייה יכול להשתתף בקורס באמצעות האזנה טלפונית, (יודגש כי האזנה טלפונית אפשרית רק בזמן מסירת ההרצאה בפועל ולא תתאפשר האזנה מוקלטת במועד מאוחר יותר.)
  7. הרצאות שיועברו בדרך אלקטרונית כאמור יהיו ללא מצלמות פתוחות מצד משתתפי הקורס, ואולם היה והפעיל משתתף מצלמה במהלך ההרצאה עשויה תמונתו להופיע בהרצאות המוקלטות שיופצו למשתתפים.
  8. הסרטות ותמלול ההרצאות יישמרו בשרת הזמין למשתתפי הקורס לצפייה מאוחרת, העמותה תפעל להתאים את קישורי הצפייה וההורדה לדרישות ספקי הסינון השונים, ואולם עם זאת אין העמותה אחראית למקרי חסימה ככל ויהיו.
  9. מוסכם שכל ההודעות והעדכונים הנוגעים לקורס יישלחו באמצעות הדואר האלקטרוני המופיע בטופס זה.

יש לכם קוד קופון?
הרווחתם!

Button Activation